jueves, 20 de marzo de 2008

SOMNI




Voldria tenir dos cavalls blancs
àgils com el pensament;
indòmits per tothom
menys per a mi.




Cinc puntes d´estel per esperó,
i per brides, les ales d´un àngel.
Dos cavalls blancs:
el meu somni d´infant.






Cues d´argent, voleiadores,
i els serrells saltironant
damunt l´arc dels bescolls...






Jo en cavalcaria un;
l´altre fóra per l´amor
que trobés per camins ignorats.







Dos cavalls blancs
galopant invisibles
com la meva ànima
darrera de les aurores fràgils.









Voldria tenir dos cavalls blancs
àgils com el pensament;
indòmits per tothom
menys per a mi.






Cinc puntes d´estel per esperó,
i per brides, les ales d´un àngel.
Dos cavalls blancs:
el meu somni d´infant.











***




Del llibre de poemes de Jaume Casadevall
"LES ALBES TREMULES" (PUBLICAT L´ANY 1938).



Etiquetas: ,

3 comentarios:

Blogger zel ha dicho...

Preciós el poema, però després he anat al pa i m'ha vingut una gana...m'hauré de comprar el llibre, m'encanta cuinar i el pa acabat de fer..... Tens raó, el m´´on virtual és una passada...Petons!

26 de marzo de 2008, 15:47

 
Blogger Unknown ha dicho...

Quines fotos més boniques, quina esveltesa!!!

26 de marzo de 2008, 15:57

 
Anonymous Anónimo ha dicho...

Preciós!

15 de abril de 2008, 11:35

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio