viernes, 3 de julio de 2015

ANAR AL PRÉSSEC I MATAR LA GANA...??



La meva mare diu què: "Ara vaig i menjo un préssec"...!

Jo l'hi he dit: "Què per menjar un préssec no té d'anar-se'n...! Hahahaha 

I, l'hi dic: Perquè vols menjar el "PRÉSSEC"...?? 

Exclama TOT dient: "Per matar la gana"...!!
Jo l'hi he dit què ho diu malament segurament... 
Cal dir: "Acontentar la gana".!!
I no pas: "Matar la gana".!!

Perquè...??

- És perquè si diu: "Matar" i la mata, doncs es morirà ella de gana. I no pas la "GANA" és la què es mort...!

En canvi si diu: "ACONTENTAR" pot aconseguir d'acontentar-se "ELLA" amb la "GANA" i el deliciós "PRÉSSEC...! 

Rectifica TOT CONTENTA, i TOT seguit:
...Coincidim què el tip de RIURE, també alimenta Hahahaha 

Recordeu: "JO SÓC"...!



Etiquetas:

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio