martes, 30 de junio de 2015

EL "JO SÓC" I UNS LLIBRES AMB MOLT SENTIT ONTOLOGIC

En "SENTIT ONTOLOGIC", un altre concepte interessant i poc relacionat què no mal conegut, és subjacent en la "BÍBLIA" i en la seva historia, en "L'ANTIC TESTAMENT" en referencia del poder de "l'ésser essencial" del "JO SÓC" és el sagrat o espiritual, què no el religiós del propi concepte absolut del nom de "DÉU" com a divinitat interna i externa de l'ésser en un tot o unicitat que fins i tot engloba el sentit "universal".  En un famós llibre "El Codigo Moisés" on el moment culminant de la revelació divina, Moisès pregunta el seu nom, i "DÉU" respon: "JO SÓC, EL QUÈ SÓC" aquest és el meu nom, i el nom de qui t'envia cap a el Faraó per dir pel meu nom, d'alliberar el meu poble d'homes i dones esclavitzats pels egipcis, i tu seràs qui els guiarà per portar-los a la terra promesa, com a designi meu i sota la meva protecció. Aquí podem captar curiosament, què segons aquest Codi de Moisès, és el nom de "DÉU". I no pas el "JO SÓC", i no el "JO SÓC, EL QUÈ SÓC". Sinó en la: "," no en el què és, sinó en el què representa en essència, com simplicitat, separació i unicitat metàfora immillorable  "D'ESPERIT". Representa el canvi total, el misteri infinit, "VOLUNTAD" i "HOMNIPOTENCIA" de "L'INCREAT" del "CREADOR" de "DÈU" de “ÚNIC”, perquè cap paraula i cap imatge pot ser capaç d’expressar el què: “ÈS”...!

No més interessant pot resultar "ONTOLOGICAMENT" és el "NOU TESTAMENT" amb la vida publica del: "FILL DE DÉU", del "MESIES" esperat pel poble per començar el canvi, més "SOCIAL" què no pas "RELIGIÓS". La carn del "DÉU VIVENT" anomenat a si mateix com "JO SÓC, EL QUÈ SÓC" què ara com a home i fill, "JESUS" es presenta com "JO SÓC"...! Una de les més simbòliques per a nosaltres i la nostra llibertat, és:  "JO SÓC LA PORTA QUÈ NINGÚ POT TANCAR"...!

Què és el "JO SÓC" per nosaltres? I la "PORTA QUÈ NINGÚ POT TANCAR"...? I la combinació...? És la "UNICITAT DE L'ÈSSER TOTAL" dins la carn individual, singular i lliure, existencial, què forma el tot en el si de la personalitat i voluntat de "HOME O DONA".

Per cada lector és diferent tot significat segons la percepció i el coneixement  del símbol o significat, per cada un canvia el seu símbol. Però col•lectiva-ment el "TOT" fora de la sacralitat bíblica, és el signa que representa el col•lectiu. El "JO SÓC" és aquí l'indispensable ésser què forma el col•lectiu, què suposa i garanteix obrir la porta del canvi, i què no oblida el seu preponderant "ABSOLUT", la seva pràctica de la "LLIBERTAT", la seva "SINGULAR DIVINITAT" (metafòrica), i que proposa i encomana al lector com si el text sigues un "GRAN MIRALL", amb la voluntat de la "UNITAT" però al mateix temps, des-acomplexada, i lliure de tota cadena i lligam. Què es defensa de ser colonitzada. Què lluita per no ser una voluntat cosificada i absorbida. I què es planteja com a "SOBIRANA" i "RESPONSABLEMENT LLIURE" i "ÚNICA".

Aquesta és la psicomàgia? O potser, només és poesia psíquica? Potser és sentit comú? Potser és sentit de l’ésser comunitari?

Sigui com sigui, amb amor, humor, i llibertat, espero el millor de "L'ÈSSER". I, no em feu massa cas. Més aconsellable és què sigueu vosaltres mateixos, i "LLIURES"...! Hahahahaha

Recomano a tothom què es guardi de la calor, i posar el ventilador almenys, i pensar una miqueta per ell mateix. Per a ser un de millor, no hi ha res com ser molts de millors. El millor treball és treballar-se, i per això, no hi ha res com llegir. Proposo uns 3 llibres per fer més conscient a "L'ÈSSER" i tenir sempre present què "L'ESTAR" no val res si l'avant-posem a nosaltres mateixos.

 SALUT. Vosaltres mateixos... Hahahaha

 Els llibres ...:






Etiquetas:

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio