lunes, 13 de enero de 2014

עמיר בניון - ניצחת איתי הכל - קליפ


 ÉS FANTÀSTIC, DE VERITAT QUE EL RECOMANO...
(No és una bona traducció de la lletra, però serveix...) 
Del disc : " Amir Benayoun - em guanyat tot" , gener 2004

Dirigida per Lior Molcho
maig 2004 

Lletra i música : Amir Benayoun
Producció musical : Nadav Biton , Shmulik Daniel
Processament : Nadav Biton , Shmulik Daniel Amir Benayoun
Reelaboració : Lior Shoshan , Udi Turgeman
desembre 2003

Vam tenir sort d'haver de...
Sempre jugant sempre en pau amb un mateix
Benvingut a acariciar les cordes d'amor
afortunat...

Vam tenir sort d'haver de...
Vostè m'entén i em mostra a mi mateix
Emocionat com un nen es lliura a vostè
Llavors em vaig quedar amb tu

Al final de cada nit vinc
Els secrets de la seva modèstia li permeten aprendre
I es va apiadar de mi , com si...
I em va guanyar tot

Vam tenir sort d'haver de...
Em vaig enfonsar ocult en tu com el que és visible
Vaig treballar per la teva saviesa i no hi ha res que et curi
Sort que...

Al final de cada nit vinc ...

Etiquetas:

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio